smit-kids-indonesie.reismee.nl

Sanur-Beach, 16 & 17 januari 2020

Donderdag 16 januari 2020

Vandaag doen we lekker niets, behalve een ritje naar Hardy's en weer terug en het huiswerk van Diyan & Atini. Daarna in het zwembad tot ongeveer 17.00. Douchen/badderen, dineren en een avondwandeling naar het strand. Iets nieuws voor de jongens want straatverlichting is er eigenlijk niet maar daarentegen zijn de winkels en horecagelegenheden gezellig verlicht. Op het strand kijken we de ogen uit naar de sterrenhemel en de lichtjes in de verte. Rond 21.00 zijn we terug, nog even op de tablet en naar bed. Morgen weer een lange dag met de terugreis.

Vrijdag 17 januari 2020

Ik, Edward, ben als eerste wakker rond 5.30. Heerlijk diep geslapen. Atini volgt rond 7.00, Matis 8.00 en Diyan zelfs 8.30. Eindelijk komen we tot echte rust. Stiekum hadden we eerder hier naar toe moeten gaan.... Iets voor een volgende vakantie. We ontbijten, Atini en de jongens gaan zwemmen en Edward pakt de koffers in. Daarna gaat ook hij in het zwembad. We lunchen wat en zoeken rond 13.30 de villa op. Douchen, aankleden en om 15.00 naar het vliegveld. Tot zover eventjes want het vervolg weten we nog niet. Als het allemaal goed gaat dan komen we zaterdagochtend om 6.45 aan op Schiphol. Zaterdagavond sluit ik onze reis af.

Sukariyah

Ik wens jullie een fijne vlucht en lekker in het vliegtuig nagenieten van jullie super mooie emotionele liefdevolle vakantie!! Helaas kunnen wij jullie niet opwachten op Schiphol. Sportende meiden dan ben je je zaterdag wel mee zoet. Schatjes . . . tot gauw. xxx

Franny van de weerd

goede reis terug met mooie herinneringen . Wij gaan 29 /1 tot 27/2.naar Agung en Oka
Hoop jullie eens te ontmoeten

Thea

Goede reis terug en dank jullie wel voor het delen van jullie bijzondere reis. Ben benieuw naar de verhalen van Matis

Wesna

Hele goede reis terug! Ga jullie mooie verhalen en foto's nog missen.....
X Wesna