smit-kids-indonesie.reismee.nl

Oudejaarsdag 2019

Dinsdag 31 december 2019

Vandaag zijn we op bezoek geweest bij mama-Kris & Pieter welke hun 2e huis hebben in Dalung. Het ligt op slecht 25 km maar we zijn bijna 1,5 uur onderweg. Het huis wordt ook bewoond door haar broer & schoonzus, neef & vrouw en hun twee dochters. Het huis is te klein om ons ook te herbergen dus daarom zitten wij in Frannies Home. Heel eerlijk ben ik ook blij dat we voor deze laatste gekozen hebben , alleen al vanwege het zwembad want het is zeer warm en drukkend. Tijdens ons bezoek mogen we genieten van één van de vele moeson-regenbuien …. het spoelt alles schoon. Op de terugweg rijden we langs de Bintang-supermarkt voor de inkopen voor oudejaarsavond inclusief een bak verpakt roomijs. Als we bij onze villa aankomen dan is bij het jeugdhonk de muziek al begonnen ….. een "pasar-malam / tong-tong"-gevoel kom er naar boven. Het zelfde soort muziek alleen dan gratis en vanaf balkon te volgen. Als het deze muziek gaat zijn de komende avond en nacht dan hebben we een heerlijk oud & nieuw.....

George

Een fijne jaarwisseling gewenst, daar in de bush!

Pa van Keulen

Vast en zeker hebben jullie het bij Kris en Piet goed gehad. Maar er gaat niets boven jullie eigen villa.
Ik wens jullie een heel goede jaarwisseling. En daarna een fantastisch nieuwjaar.

Frank en Wesna en de kids

Alvast een hele fijne jaarwisseling en geniet in Indonesië!!! Leuk om alles te lezen en te zien via de foto's....
Xxx ons allemaal!

Sukariyah

Dag schatjes, als eerste Gelukkig nieuw jaar . . . Selamat Tahun Baru! . . . Happy New Year! En wat zit ik heerlijk van jullie verhalen en foto's te genieten. Zo leuk om jullie te kunnen volgen!

Geniet nog maar lekker van jullie vakantie! Dikke knuffels en kusjes aan iedereen . . .

Petra

Een fijn en gezond 2020.Mooie foto’s van jullie en omgeving en de verhalen.Geniet van de vakantie en veel plezier ??

George

Ons bereiken berichten over enorme overstromingen in delen van Jakarta.
Jullie staat nog wat te wachten...