smit-kids-indonesie.reismee.nl

De dag voor vertrek naar Indonesië

Hallo allemaal,

Het is maandagmiddag en alles is eigenlijk wel ingepakt. Het belangrijkste: vliegdocumenten, paspoorten en geld liggen binnen handbereik. Het valt mij eigenlijk heel erg mee wat er mee gaat aan bagage. Voor 2 volwassenen en 2 kinderen hebben we nu één supervolle grote koffer, 3x kleine koffer voor handbagage, een fototas, een laptoptas én een beautycase. Heel eerlijk; er gaat ook een lege koffer mee want net als bij de vorige keren komt er méér terug naar Nederland. Op de bank zitten nu een zenuwachtige mama en twee stuiterende kinderen..... Nog minder dan 12 uur en dan staan we op Schiphol voor , misschien wel , dé reis van ons leven samen.

Thuis heb ik al ingecheckt wat inhoud dat we op Schiphol alleen onze bagage moeten afgeven én onze boardingpas in bezit krijgen. Daarna door de security en rustig naar de gate lopen. Op Frankfurt hebben we ook alle tijd om over te stappen , net als op Singapore. De volgende up-date zal hoogstwaarschijnlijk 1e kerstdag worden. Daarom wensen we bij deze iedereen alvast fijne kerstdagen en bedankt voor de wenskaarten.

Knuffels,

Edward , Atini, Diyan & Matis

Barbara

Lieve mensen, ik wens jullie een hele hele mooi reis!!

George

Goeie reis!!

Petra

Goede reis ?

mama

Lieverds een hele goede en mooie reis en geniet ervan,een hele dikke kus voor allemaal,en de groeten aan Chris en Pieter.